Regulamin
1.1. Sklep internetowy JOANNA FABISIAK Create Media działający pod adresem https://www.createmedia.pl/sklep/ (dalej: Sklep) jest prowadzony przez: Joannę Fabisiak Create Media z siedzibą w Orli (adres siedziby: Orla 5, 63-720 Koźmin Wielkopolski, NIP:7822912920; REGON:522725928, zwany dalej Create Media.
Magazyn, wysyłka towarów oraz przyjmowanie zwrotów i reklamacji realizowana jest przez Joannę Fabisiak.
- posiadanie dostępu do Internetu;
- posiadanie adresu e-mail;
- zainstalowanie najnowszej wersji przeglądarki internetowej;
- włączona obsługa javascript;
- zainstalowanie wtyczki Flash Player;
- akceptacja plików cookies.
1.5. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jego elementy techniczne, oraz od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej, politycznej itp.
- dodawania i usuwania produktów oraz ich ilości;
- wskazanie danych niezbędnych do wystawienia faktury;
- wyboru sposób płatności (przelew online, płatność kartą Visa, Visa Electron, MasterCard MasterCard Electronic, Maestro, przesyłka pobraniowa);
- dodania kodu rabatowego.
2.8. W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności w formie podmiotów pośredniczących w transakcji (serwis PayU) brak zapłaty w terminie 5 dni od złożenia zamówienia, spowoduje anulowanie zamówienia. W takiej sytuacji Klient można powtórnie złożyć zamówienie. Realizacja zamówienia płatnego przelewem zwykłym odbędzie się dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym Sklepu.
4.1. Zapłaty za towar, który ma być dostarczony można dokonać:
on-line za pomocą Sklepu PayU;
4.1.3. Klient zawierając umowę z firmą Joanna Fabisiak Create Media oraz zakupując określony towar ma możliwość rozłożenia zakupu na raty. Wówczas wyraża on zgodę na cykliczne, comiesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A.) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości raty za określony towar. Opłata będzie pobierana przez Operatora płatności raz w miesiącu, w zależności od wybranego planu, a jego szczegóły zostaną podane poniżej.
4.1.4. Wysokość płatności w danym okresie wynosi odpowiednio dla poszczególnych towarów:
a. Program mentoringowy Zyskowny Instagram
- 961 PLN / miesiąc (w przypadku rozłożenia płatności na dwie raty),
- 641 PLN / miesiąc (w przypadku rozłożenia płatności na trzy raty),
b. Program mentoringowy Zyskowny Instagram + konsultacja
- 1111 PLN / miesiąc (w przypadku rozłożenia płatności na dwie raty),
- 741 PLN / miesiąc (w przypadku rozłożenia płatności na trzy raty).
c. Program mentoringowy Zyskowny Instagram + mentoring
- 2437 PLN / miesiąc (w przypadku rozłożenia płatności na dwie raty),
- 1625 PLN / miesiąc (w przypadku rozłożenia płatności na trzy raty).
4.1.5. Klient w ramach usługi płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty i zlecenia stałego polecenia zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora Płatności (PayU S.A.).
4.1.6. PayU, pośrednicząc w dokonaniu płatności, udostępnia narzędzie Token (wirtualny identyfikator karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora, za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz firmy. Token zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, gdyż nie przechowuje pełnych danych karty, a jedynie jej wirtualny odpowiednik, który jest używany do realizacji transakcji.
4.2. Zwrot środków następuje w takiej samej formie w jakiej została dokonana płatność przez Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
5.2. W przypadku zamiaru odstąpienia od umowy Klient składa na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesyła je do Sklep, w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu towaru, a jeżeli towar jest dostarczany częściami, od doręczenia ostatniej części. Do zachowania terminu wystarcza wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sklepu lub skanu podpisanego oświadczenia na adres e-mail sklepu kontakt@createmedia.pl
5.4. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Klient, chyba że Klient uzgodni ze Sklepem inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep dokona również korekty uprzednio przekazanych Klientowi dowodów zakupu (faktura korygująca lub specyfikacja korygująca).
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
5.7. W przypadku reklamacji transakcji płatności cyklicznych, Klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@createmedia.pl. Sklep zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sklep zobowiązuje się do zwrotu wpłaconej kwoty lub korekty płatności w ramach najbliższego cyklu rozliczeniowego.
- Cookies tymczasowe (session cookies) – używane tylko podczas aktualnej sesji Klienta i usuwane po jej zamknięciu.
- Cookies stałe (persistent cookies) – nie są kasowane po zamknięciu aktualnej sesji i są przechowywane na komputerze Klienta przez oznaczony czas lub bez okresu ważności w zależności od indywidualnych ustawień właściciela witryny.
- Funkcjonalne – umożliwiające prawidłowe korzystanie ze Sklepu,
- Służące bezpieczeństwu – umożliwiające bezpieczne korzystanie z funkcjonalności Sklepu,
- Uwierzytelniające – umożliwiające utrzymanie tzw. sesji zalogowania Klienta,
- Reklamowe – umożliwiające wyświetlanie spersonalizowanych reklam,
- Konfiguracyjne – umożliwiające na konfigurację ustawień funkcji i usług Sklepu.
8.10. Klient może w każdej chwili zrezygnować z usługi płatności cyklicznych, przesyłając stosowne oświadczenie lub skan takiego oświadczenia na adres e-mail: kontakt@createmedia.pl. W treści oświadczenia należy podać dane identyfikacyjne konta, z którego realizowane były płatności. Rezygnacja zostanie przetworzona w terminie do 7 dni roboczych, a wszelkie przyszłe opłaty zostaną anulowane.
8.11. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 2.08.2022
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Joanna Fabisiak Create Media niniejszym udostępnia łącze elektroniczne do internetowej platformy ODR (online dispute resolution): https://webgate.ec.europa.eu/odr. Platforma ODR umożliwia pozasądowe rozstrzyganie sporów między przedsiębiorcami i konsumentami. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter dobrowolny.