Musisz wiedzieć, że na Instagramie nie wystarczy tylko tworzyć content (posty, stories, live’y).
Dodajesz post.
Instagram wyświetla go części osób, która Cię obserwuje.
Jeśli oni na niego zareagują (like, kom, zapis, udostępnienie), pokazuje go większej ilości osób, zarówno tym, którzy Cię obserwują, ale także tym, którzy nie (w eksploruj, pod hashtagami).
Jeśli Twoi obserwatorzy nie zareagują – Twój post wpada do czarnej dziury, gdzie większość tworzonych treści na Instagramie.
Docieranie do nowych osób
Rozwój konta
A co najważniejsze: SPRZEDAŻ
…to ten E-book jest dla Ciebie!
Dodatek, to uzupełnienie e-booka o 23 zadania, dzięki którym nie tylko zbudujesz zaangażowaną społeczność, ale również krok po kroku:
A także:
dopiero zaczynasz działania na Instagramie,
prowadzisz konto od dawna ale nie widzisz efektów,
jesteś influencerką lub masz swój biznes.
Na Instagramie jestem obecna od ponad 8 lat. W kilka miesięcy na koncie @j.createmedia zbudowałam zaangażowaną społeczność, która angażuje się, poleca mój profil, a także kupuje moje produkty. Dzięki temu rok temu zaczęłam rozkręcać swój biznes. Na co dzień pracuję w Agencji Marketingowej na stanowisku graphic designer & content manager.
(Ponad 130 sprzedanych sztuk!)